TURUN LINNASSA(MELKEIN)


Tarkoitus oli tosiaankin viime viikonloppuna mennä Laurin kanssa johonkin puistoon kuvaamaan, mutta päädyttiinkin loppuenlopuksi Turun Linnan sisäpihalle. En ole koskaan aiemmin käynyt Turun Linnassa, edes Turun Linnan puistossa.  Olisi mielenkiintoista joskus mennä ihan opastetulle kierrokselle, että pääsisi myös katselemaan kyseisen linnan sisälle ja kuulemaan vähän sen historiasta. Vähän ehkä hävettää kun en ole melkein mitään Turun nähtävyyksiä kunnolla käynyt katsomassa, vaikka olen jo syksystä asti täällä asunut. . Kesällä haluisin ainakin mennä Kakolaan, koska jos olen oikein ymmärtänyt, siellä järjestetään viimeistä kertaa kierroksia.  Myös Turun kasvitieteellinen puisto olisi kiva jossain vaiheessa katsastaa, sekä Turun saaristoon olisi hieno tutustua paremmin. Esimerkiksi Örön  linnakesaari olisi varmasti hieno paikka. 

4 kommenttia

  1. Sun blogi päätyi mun lemppareihin ''linkkaa blogisi'' -postauksesta! :--)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/2016/06/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, ihanaa kuulla! Kiva että tykkäsit mun blogista! :)

      Poista
  2. Vitsit kuin hauskoja kuvia, toi linnanpiha näyttää tosi mageelta kuvissa! :D Turku on kyllä huikee kaupunki ja niin kaunis, varsinkin kesällä. Mäkin haluisin ehdottomasti päästä kierrokselle Kakolaan! Se vaikuttaa samanaikasesti tosi mielenkiintoselta ja hyytävältä paikalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Täytys vielä joskus päästä tuonne linnaan sisälle, sieltäkin sais varmaan siistejä kuvia otettua. Turku on kyllä yksi kauneimmista kaupungeista Suomessa, ainakin mun mielestä. Oon muutaman kerran kävellyt Kakolan mäellä, ja olis tosi mielenkiintosta päästä sinne muurien sisäpuolellekkin katselemaan, vaikuttaa niin jännältä ja ehkä vähän pelottavaltakin paikalta!

      Poista