2013/08/08

MUSE JA MUUTA MUKAVAA




Heipähei taas pitkästä aikaa! Tää kesähän on kohta ohi, mitä ihmettä? Maanantaina alkaa koulu ja tuntuu kuin ei olisi ehtinyt tekemään melkeen mitään. Mulla on siis onneksi vielä lomaa tässä ennen koulua, koska viiminen työpäivä oli viime perjantaina.
Oltiin Annan kanssa Musen keikalla tossa heinäkuun loppupuolella, päästiin aikas hyville paikoilla ja voin sanoa että kaikista neljästä Musen keikasta millä oon ollut, tuo kyseinen oli kyllä ehdottomasti aivan parhain mahtavin ikinä. Ei sitä tunnetta vaan sanoin voi kuvailla, kun areenatasolla monta tuhatta ihmistä hyppii musiikin tahdissa ja vielä kaikki katsomotkin on täysillä mukana! Mulla menee ihan kylmät väreet vieläkin pelkästään kun kirjoitan tätä... Aivan mahtavaa. Kuvat keikalta on valitettavasti otettu kännykällä, sillä mun pokkarikamerani ei ollutkaan latauksessa joten en voinut ottaa sitä mukaan. No, kyllä noista jonkunlainen fiilis varmaan välittyy! Kokonaisuudessaan postauksen kuvasaldo lähentelee surkeaa,mutta koitan seuraavaan postaukseen saada jotain kivempaa :)

2 kommenttia:

  1. Voi herranjestas, miten oon voinut missata musen?! :o Oli varmasti super hyvä keikka :)

    PoppyPounds

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli kyllä! Aika unohtumaton keikka!:)

      Poista