Aleshoppailut...


Tässä sitä ollaan kipeenä kotona kolmatta päivää... Postailen vähän kuvia mun joulu- alelöydöistä sekä mun Asos-tilauksesta, oon siis tuhlannut suurimman osan  mun joululahja- sekä synttärirahoista, kuten huomaattekin...Nyt taas voisi olla vähään aikaan ostamatta mitään (äh, niin tiedän ettei tää lupaus kauaa pidä...) Mutta ainakin halvalla löysin kaikkea, mikään noista vaatteista ei maksanut yli 20 euroa! ;) Erittäin tyytyväinen oon varsinkin tohon mustaan peplum- paitaan, josta oon haaveillu jo jonkin aikaa.
Tää viikko on siis mennyt aikalailla kotona maatessa, tosin maanantaina onnistuin hankkimaan itselleni sen kauan odotetun kesätyöpaikan, sekä tiistaina oltiin koulun äidinkielenryhmien kanssa Helsingissä. Käytiin Ateneumissa sekä ilalla oltiin katsomassa kansallisteatterissa sellainen näytelmä kuin "Pahuus". Se oli ihan hyvä, vaikka aluksi se vaikuttikin vähän oudolta. Reissun jälkeen sain sitten kaupan päälle flunssan, joten kouluun ei ollut asiaa seuraavana päivänä...

Ei kommentteja