Uudet hiukset ja kengät


Tulin just salilta, ai että oli kiva päästä taas pienen tauon jälkeen, viimiset pari viikkoa kun oon ollu flunssassa ni ei oo oikee salille ollu asiaa :)
Viime päivät on menny opiskellessa, kuvaillessa kuviksen projektia, oleilessa siskon kanssa kun se tuli käymään kotona...Muuten on ollu tosi kivaa, mutta oon erittäin kyllästynyt tohon sateeseen joka iskee melkeen joka päivä, vaikka ei sellasta olis ees luvattu. Kai se syksy sitten vaan pitää hyväksyä :--D
Vähän muutosta on tapahtunu, kuten kuvista varmaan huomaakin, nimittäin viime viikolla kävin parturissa ja leikkautin hiuksista varmaan ainakin puolet pois! Ihme kyllä, en ees oo vielä kaivannu pitkiä hiuksia takasin, noi on vaan niin paljon helppohoitosemmat (eli ei tartte harjata ja repiä takkuja joka ilta vartin verran). Suoristaminen  käy niin paljon nopeemmin. Hassuu vaan, ensimmäiset pari päivää tuntu ihan kun hiukset olis loppunu kesken aina kun harjas tai jotain! Mutta oon kyllä tosi tyytyväinen lopputulokseen, pakko sanoa!

Ja tää oon soinu mun päässä viimiset kaks päivää.... :D

2 kommenttia