Ötökkä kengällä


 Tulin just vähän aika sitte lenkiltä ja se kyllä virkistää kummasti kun nyt oon niin täynnä energiaa että voisin tehdä vaikka mitä! Harmi vaan että tässä on enää kolme tuntia ennen kun pitäs olla jo nukkumassa, että kauheesti ei oo aikaa tehdä mitään järkevää :--D Mutta juu, oon ylpee ittestäni kun oon saanu taas vähän takas raiteilleen tota mun lenkkeilyä sun muuta. Kesäloman aikana se hieman jäi, mutta kai niin kuuluukin ;)
Olin tänään koulun jälkeen Pauliinan kanssa Annan luona. Tehtiin superhyvää  ruokaaa, ja jopa jaksettiin kattaa pöytä hienosti! Ja jälkkäris valkosuklaa- tobleronea, ai että. Varmaan yksi maailman parhaista suklaista, pakko sanoa.
Huomenna olis viimenen koulupäivä ja sitten viikonloppu! Ja tietysti lauantaina Venetsialaiset, kaverit tulee sillon meille yöksi! Tulee olemaan oikee mahtiviikonloppu. Ainoo vaan mikä pilaa sen on, että mun täytyy huomenna koulun jälkeen mennä tunniksi taidemuseoon. Oikee kiinnostukse kivivyöry vyöryy ylitseni :--D

Ei kommentteja