2012/04/01

Hakataan päätä laudaturiin

Tuliainen itävallasta, Lacoste-tennarit (vain 20€!!)
Koru, Sokoksesta 3+1 päiviltä, 6€
Kuviollinen hame 3€ ja punainen mekko 4€, kirppikseltä







Heipähei dataan täällä onnellisena uudella koneella! Nyt pystyy pitämään kahta ikkunaa auki samaan aikaan, mikä vanhalla koneelle oli huomatavan vaikeaa..
Kuten otsikostakin huomaa, mulla on huomenna pitkän matikan 4-kurssin koe. Kun tossa laskin vähän aikaa sitten, niin jopa tuntui että osaan jotain. Mutta sitten on joitakin laskuja mistä en saa mitään selvää, ja onhan se helppoa harjotella kirjan esimerkkejen avulla! Mutta kokeessa ei olekkaan sitä kirjaa...tai kaveria vieressä auttamassa! No katsotaan miten menee. Pääasia että pääsen läpi!
Tää viikonloppu meni taas aivan liian nopeesti! Perjantaina oltiin kaikki Emilian luona viettämässä iltaa, oli mukavaa :) Lauantaina olin tupella yötä ja tälleen. Ja tietenki oon laskenu matikkaa, sekä lukenu hieman historiaa ja mantsaa. Ja tänään tein varmaan maailman parasta päärynäpiirakkaa , oon ylpee ittestäni! :D No  mutta onneksi on ollut tässä viikonloppuna sen verran tekemistä että oon (melkein) unohtanut ton ulkona olevan takatalven. Harmi vaan että tästäkin nään kokoajan sivusilmällä valkoisen maan tuolla ulkona... Eli tosiaankin, täällä ei ainakaan tällä hetkellä enää näytä tuolta miltä tuossa yhdessä kuvassa. 
Ens viikkona vielä 3 koulupäivää, sitten alkaa pääsiasloma, mitä ainanakin mä oon jo odottanut. Ens viikon tiistaina pitäis myös olla ensimmäinen ajotunti. Tai saa nähdä, jos lunta on vielä niin se siirtyy. Mutta toivotaan parasta...vähän vaan jänskättää! :)

4 kommenttia:

  1. ajotunti? etkös sä oo vasta 95? vai mitä korttii alat ajamaan?

    VastaaPoista
  2. juu oon, mut ajan kevarikorttia :)

    VastaaPoista
  3. sä mitään kevarikorttia saa :)<3

    VastaaPoista
  4. Hehe epäilen kyl itekki vahvasti :D

    VastaaPoista