Minä ja mun pää


Katotaan saanko aikaan mitään järkevää tekstiä, oon nimittäin sen verran väsynyt! Kaks päivää vasta tästä kouluviikosta mennyt ja väsyttää nyt jo, hyvin siis menee... Mutta onneksi helpottaa se, että ensi viikonloppu tulee taas pian kuin osaa odottaakkaan. Ja menee nopeammin myös ohi kuin osaa odottaa... Mutta viime viikoloppu oli kaikenkaikkiaan ihan mukava, lauantai-ilta meni ajellessa ja kattellees putousta (miksei potka tippunu???)  ja tuli sitä käytyä myös hesessä syömässä joskus kolmen jälkeen yöllä. Sunnuntaina pelasin battlefieldiä ja olin pulkkamäessä ja paistamassa makkaraa Massilla, ja jäädytin siinä samassa varpaani :--D Otin vähän damagee siel, mut ei se mitää menoo haitannu. Oli kivaa! Eilen puhuin  Mäkin, Loganin, Kian, Emilian ja Annan kanssa oovoo:ssa, ja oli kiva jutella pitkästä aikaa kaikki yhessä (:
Mutta pitemmittä puheitta taidan tästä hipsiä varmaan pikkuhiljaa suihkuun, voisin mennä myös ajoissa nukkumaan. Palaillaan!

4 kommenttia

  1. Oon vasta bongannu sun blogin ja koukkuun jäin! :D ihania kuvia! Arvostasin jos kävisit kattoo myös mun blogin :)

    ♥ http://your---smile.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. heippa :-) aattelin vaan tulla ilmottelemaan, että mun blogissa on meneillään nelly.comin lahjakortin arvonta, joten kannattaa tulla osallistumaan !

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. missä päin suomea asut? :=)

    VastaaPoista
  4. Maija: heh , paljon kiitoksia! :) Käyn tsekkaamassa sun blogin!

    josku: Kiitti, käyn katsomassa! =)

    Anonyymi: Asun Porissa :)

    VastaaPoista