2011/12/22

Hyvää syntymäpäivää minä!


Tänään, vihdoin 16 vuotta! Heh, onnea minä! :--D
Eilen vietettiin mun sweet sixteen tai jotain sinnepäin Pauliinan luona koko porukalla, ja oli kivaa! Mm. pelattiin piirrä ja arvaa- peliä, joka osoittautui erittäin hauskaksi. Arvatkaa vaan, kuinka vaikeaa on piirtää sanalasku "moni kakku päältä kaunis" tai "ei saa mennä joen toiselle puolelle vettä hakemaan"! Kuvia mulla ei vielä ole eiliseltä, koska ne on Annan kameralla otettu enkä oo jaksanu niitä vielä hommata itelleni. Katsotaan sitten tässä lomalla jossain vaiheessa. Ja myöhemmin myös luvassa varmaan kuvia lahjoista, sekä uudesta ihanasta talvitakista jonka hain tänään postista! Mutta pitemmittä puheitta, oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2012 teille kaikille siellä! :)




John Lennon- Happy Christmas (War is over)

5 kommenttia:

  1. hei miten oot tehny ton bannerin? :)

    VastaaPoista
  2. Elvira: Onnea, vähän myöhässä! (=

    Anonyymi: tein sen jotenkin adobe photoshopilla, en oikeen muista enää miten! Sain jotenkin ton tekstin alle ton kuvan. Youtubesta löysin jonkun ohjeen siihen, mutta en löytänyt sitä tässä kun yritin uudestaan katsoa. Oon pahoillani etten enempää osaa auttaa, sillä siitä on jo niin kauan aikaa etten muista :/

    VastaaPoista
  3. jenny nyt sellainen uudenvuodenlupaus että olet ahkerampi postailija :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Haha, postasin juuri tänään pitkästä aikaa! Ja juu, yritän parhaani ja otan sen yhdeksi uudenvuodenlupaukseksi :)

    VastaaPoista