●Summer 2011


Selailin tänään taas vaihteeksi kuvia tuolta kansioista, ja päädyin katselemaan viime kesän kuvia (ylläri). Nyt marraskuussa, kun ei edes muista millon viimeksi aurinkoa on näkynyt, tulee taas pienenpieni kaipuu kesää kohtaan :D Onhan se vähän masentavaa, kun heräät on pimeää, ja kun pääset taas kotin koulusta aurinko laskee jo. No, mutta ei se mitään, odotan innolla talvea, erityisesti joulua ja vähän ennen sitä mun synttäreitä! 
Parin viikon päästä alkaa taas koeviikko, onneks mulla on vaan 5 koetta, sillä yksi kursseista on musiikkia ja siitä ei onneksi pidetä koetta.
Ensi viikon torstaina olis luvassa kulttuuripäivä koulussa. Idea on siis se, että tänä vuonna kaikille luokille annetttiin teemaksi viidakkoseikkailu. Siitä ykkösten piti sitten väsätä n. 10 minuuttinen näytelmä! Suostuin näyttelemään meidän luokan näytelmässä Janea. Ja mulla ei oo vielä hajuakaan mitä oikeen pistän päälle! Mutta sen voin sanoa, että se näytelmä on kyllä ihan paras :----D Mulla ei vaan pidä varmaan pokka kun meen sinne lavalle...Harjotuksissa oon nauranu melkee kokoajan. Tai ainaki hymyillyt :D 

Ei kommentteja