2011/10/03

●f(x) =x²


Olen täällä taas, en oo vähän aikaan taaskaan postaillut... No, nyt on koeviikko täysillä käynnissä ja vähän oon stressannutkin, ainakin siitä päätellen että näin unta että en ehtinyt tekemään saksan ja matikan kokeesta kuin ehkä puolet tehtävistä :--D

Tänään oli siis se matikan koe, jota odotin aivan kauhulla. Vastoin mun odotuksia se ei ollutkaan niin kamala, tosin sen voin sanoa että mitään kiitettävää sieltä ei tule ensiviikolla kokeenpalautuksessa! Huomenna olis sitten saksan koe...katsotaan mitä siitä tulee. Fysiikasta tein tänään muistiinpanoja ja oon erittäin tyytyväinen, kaikki jäi melko hyvin päähän, luulisin ainakin.  Mutta voisin puhua nyt jostain muusta ehkä kun koulusta, alkaa käydä vähän tylsäksi.
Viime viikonloppuna olin kattomassa Hubertusta, kun Emilia oli ratsastamassa siellä. Sitten olin Tupen kanssa, ja tietenkin luin kokeisiin...
En muuten tiedä missä vaiheessa tää syksy on tullut, äsken vielä oli ihan vihreää kaikkialla ja nyt lehdet putoavat jo puista, ja ulkona saa olla jo pipo päässä, ainakin illalla! Pian mopoilmatkin rupee loppumaan, ja linkkari-aika alkaa... Mutta odotan innolla silti jo syyslomaa, saa vähän hengähtää! :--)

7 kommenttia:

  1. First I was like YEEYYYY EMMIS AND CERII AND HUUUBERTTUUUSS ! Then I saw picture of Tupetsi :D:D:D <3

    VastaaPoista
  2. jotai vikaa mu naamassani : D

    -Tupe

    VastaaPoista
  3. Anna: :D hahaa, tupetsi is scary becouse he has peikkohiukset

    Tupe: lue edelline ;D

    VastaaPoista
  4. vähän voisit useammin kirjoitella (:

    VastaaPoista
  5. joo itekkin harmittaa kun tää postailu on jääny vähemmälle, tää lukio on vienyt sen verran aikaa ettei ole oikeen ollut aikaa kuvailla kauheesti sun muuta :) yritän kyllä ruveta taas postailemaan vähän useemmin!

    VastaaPoista