●Maailma mua varten


Pahoittelut pienehköstä postaustauosta! Päivät on mennyt pääasiassa läksyjen teossa, ja iltasin on vaan ollut niin väskä olo ettei ole jaksanut postata. Totta puhuen, en ole edes oikeastaan kuvaillut, tänkin postauksen suurin osa kuvista löytyi luonnoksesta, joka on joskus jäänyt kesken :--D Mutta kuitenkin, täällä olen taas! Mitäs tässä on tapahtunut...Eka jakso koulussa on melko lopussa, ja koeviikko alkaisi ensi viikolla. En oikeen tiedä, mitä siitäkin mahtaa tulla. Yritän selvitä hengissä! Ja sitten pitäs sitä ennen lukea vielä Reijo Mäen Jäätynyt Enkeli, sekä tehdä siitä referaatti.
Viime viikonloppuun sisältyi hepan liikuttamista, 6 jaksoa simpsoneita putkeen ja poikaystävän kanssa oleilua (: Taas voin todeta, että  viikonloput menee aina liian nopeasti! Mutta ennenkuin ehtii huomattakaan, on taas seuraava perjantai. Sitten olisi tiedossa lukiolaisten bileet ja yöksi Annalle Emilian kanssa. Sitä odotellessa, palaillaan!

3 kommenttia

  1. mikä kamera sulla on? :))

    VastaaPoista
  2. ihana blogi :> alan kyl lukemaa !
    ja tos on mun blogi:)
    http://kynnett.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Mulla itellä on Olympuksen E-620, mutta tän postauksen pari kuvaa on mun kaveri ottanut, Nikonilla =)

    kynnet-- : Kiitti paljon! =) käyn tsekkaas sun blogin!

    VastaaPoista