2011/08/29

●Millaista olis jos omistais norsun?

Tuliasia virosta: Converset, 37€, farkut 13€ (pull and bear), Converse-paita n.14€
 ...ja make up storen tummanpunainen kynsilakka, 4€

Taas yksi kiva viikonloppu takana, leffailta siskon kanssa  (Vettä elefanteille oli hyvä leffa, vaikken Robert Pattinsonista tykkääkkään!) sekä Venetsialaiset juhlittu hyvässä seurassa. Nyt yksi koulupäivä takana ja neljä edessä ennen seuraavaa viikonloppua.  (en huomaa että rakastan nykyään viikonloppuja...) Voin sanoa, että  olen nyt jo nääääääin kyllästynyt pitkään matikkaan sekä saksaan, mutta yksi hyvä asia on, että sain tänään kaikki matikan tehtävät laskettua, mitkä tuli läksyksi! Hyvä minä! 
Mun vanhemmat tuli eilen Virosta, ja toi sieltä kaikennäköstä, ja voi että, siellä on vaan niin paljon halvempaa mitä Suomessa, kuten ostoksista näkeekin... En pian raaski ostaa Suomesta enää mitään :--D Nyt ei oikeen ei vaan irtoa enempää tekstiä, mikä saattaa johtua siitä että jomottava päänsärky iski muhun taas ja kaiken lisäksi istuin jalkani päällä ja se hieman puutui. Taitaavaa?
Taidan tästä hipsiä suihkuun ja sitten voisin miettiä mitä pistän huomenna koulukuvaan päälle, vaikka eihän sillä kauheesti väliä, pistän luultavasti vaan jotkut mitä normaalistikin kouluun. Palaillaan! :--)

4 kommenttia:

  1. ooo hienoja kuvia :--)pakko liittyä lukijaksi

    http://remixofthelife-suvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Itseasiassa en itse niitä löytänyt, vaan mun porukat toi ne mulle Virosta. Mutta kuulemma ne on ostettu jostain urheiluliikkeestä Tarton keskustasta :)

    VastaaPoista