●Mansikka putos maahan kun nokkonen poltti mua jalkaan


Ah, kesä! Vihdoinkin on sellainen ilma taas, että tota vuodenaikaa tuolla ulkona voi oikeasti kutsua kesäksi. Olin keskiviikkona Annan, Emilian ja Jonin kanssa Yyterissä. Siellä oli aika paljon porukkaa, ja ihanan lämmin! Pakko sanoa, että siinä mielessä oon onnellinen että asun Porissa, koska Suomessa ei oo toista Yyterin kaltasta paikkaa :--) Ja kaikenlisäksi asun melko lähellä Yyteriä :--D

Eilen olin vaan kotona, kuvailin kaikenlaista, ja keräsin melkein litran metäsmansikoita, sekä tajusin taas kuinka ihanaa kesällä on asua vähän syrjemmällä. Saa ottaa aurinkoa omalla pihalla, eikä kukaan naapuri ole kyttäämässä 2 metrin päässä. En kestäisi varmaan asua missään kerrostalossa keskustassa, ainakaan kovin pitkään, kun oon tottunu asumaan omakotitalossa aikalailla maaseudulla :--D Vaikka silti, kaikkeenhan tottuu!

Nyt tänään, lähen tästä parin tunnin päästä Annan luo, ja sieltä sitten myöhemmin Antin synttäreille :--)

Ei kommentteja