2011/02/01

● Photos of me




Aluksi, älkää tosiaankaan luulko, että on jokapäiväistä että hypin keskellä peltoa pinkin sateenvarjon kanssa, sillä asia ei onneksi ole niin! :D Kyse on nimittäin tällä kertaa valokuvaustyöstä, joka pitää tehdä koulua varten 10.2 mennessä. Aluksi mulla ei ollut mitään inspiraatiota, mutta pikkuhiljaa keksin sitten...no, kaikenlaista. En oo vielä varma, että mitä kuvia aion lopuksi sitten käyttää, mutta kolme kuvaa voi siis valita. 
Kuvasin Annaa meen hepan Vussen selässä, ja pyysin Annaa ottamaan myös pari kuvaa musta, ihan vaan siltä varalta että mun muut ideat ei onnistu. Tykkään kyllä noista heppakuvista tosi paljon, vaikka en nyt niitä käyttäisikään työssä. Pidettiin kyseiset kuvaussessiot siis viime lauantaina, kun Anna oli meillä yötä. Voin sanoa, ettei ole kauhean kivaa olla kauan aikaa vähissä vaatteista ulkona keskellä tammikuuta...Seurauksena, mulla on nyt kurkku karhea. Näiden kuvien eteen on ainakin nähty vaivaa, voin sanoa! Enpä olekkaan ennen sulattanut varpaitani hiustenkuivaajalla...
Sunnuntaina olin häämessuilla Emilian, Kian ja Annan kanssa. Myytiin lippuja siellä, kuvattiin ja jaeltiin vieraille esite-pusseja. Nyt kolmas vuosi peräkkäin kun oon ollu siellä, ja oli taas kivaa =) 
Ja myönnän, oon ollu vähän laiska tän postailun kanssa, mutta tässä on ollut aikalailla kaikkea menoa koko ajan...Tänään kävin katsomassa mopoa yhden meiän tutun autokorjaamolla, joka siis toi kyseisen mopon saksasta. Se on Aprilia sporcity One, ja on kyllä komee pakko sanoo! En malta odottaa että pääsen ajelemaan. Mutta ennen kuin sinä siellä ruudun toisella puolella tylsistyt, lopetten nyt. Hyvää yötä!

2 kommenttia: